Helping Clients Succeed®: Ohodnoťte své obchodní příležitosti

Samostatný seminář z programu HELPING CLIENTS SUCCEED

Nakolik hodnotné jsou jsou obchodní příležitosti vašeho týmu?

Naše zkušenost s více než 35 000 prodejců po celém odhalily tři předvídatelné způsoby chování, které většina z nich zažívá:

  • zdráhají se opustit slabé obchodní příležitosti z obavy, že nenaplní stanovený plán
  • kvapně uzavírají obchody a nevěnují čas prozkoumání potřeb klienta
  • neumí efektivně zvládat námitky klienta a odmítnutí

Výsledkem je obchodní plán naplněný příležitostmi, které mají velmi malý nebo žádný potenciál. Tím vzniká něco, co nazýváme prodejní iluzí.

Dobrou zprávou je, že toto chování lze změnit a osvojit si nové, efektivní přístupy a jednání.

Seminář Helping Clients Succees: Ohodnoťte své obchodní příležitosti

O programu

Metodika Helping Clients Succeed pomáhá změnit způsoby myšlení obchodníků i jejich styl prodeje a posouvá procesy k metodě konzultativního prodeje. Lídrům umožňuje rozvíjet jejich obchodní týmy po osobní i profesní stránce, což vede ke zvyšování výkonnosti, dlouhodobým výsledkům a získání konkurenční výhody. Program tvoří tři samostatné jednodenní semináře.

Návratnost investice

Během druhého ze tří samostatných seminářů programu Helping Clients Succeed se obchodníci naučí posuzovat potenciál obchodních případů.

Je navržen tak, aby přinesl viditelnou a významnou návratnost investic. Účastníci od začátku do konce pracují na aktuálních obchodních případech a zároveň sledují a vykazují svůj pokrok.

Osvojí si dovednosti a postupy, které jim pomohou rozlišovat správné příležitosti od slabých, snížit nepřesnost prodejních předpovědí a zefektivnit tak prodejní proces.

Výsledkem jsou nižší náklady na prodej, obchody s větším objemem, vyšší míra vítězství a spokojení zákazníci.

Dopady

Účastníci se během semináře naučí:

  • připravovat si konkrétní plán rozhovoru s klientem
  • poznat nejdůležitější potřeby klienta, určit dopady na organizaci a porozumět rozhodovacím procesům
  • přesně posoudit rozpracované obchodní příležitosti a vyhodnotit, na které příležitosti se zaměří a které naopak z obchodního plánu vyřadí
  • připravovat se na zvládání námitek a odmítnutí, které lze předem očekávat a promyslet
  • v průběhu 12 týdnů uplatňovat postupy ze semináře v praxi

12týdenní implementační plán

Program poskytuje unikátní 12týdenní implementační plány navazující na jednodenní semináře − pomáhají upevnit nové návyky a získané poznatky ihned začít používat v praxi.

  • každý týden po dobu 12 týdnů účastníci uplatňují postupy, které se naučili na semináři
  • účastníci se zodpovídají prostřednictvím pravidelných zpráv svým vedoucím prodeje

Inspirativní průvodce

7 tipů jak se věnovat tomu, na čem záleží

Využíváte vy i vaši lidé efektivně svůj čas? Inspirujte se naším průvodcem.

Inspirativní průvodce

5 způsobů, jak znásobit talent lidí ve vašem týmu

Chcete-li výsledky, nemůžete si jako lídr dovolit mrhat nadáním svých lidí.

Jak využívat obsah FranklinCovey

Tento seminář je součástí licence pro firemní vzdělávání All Access Pass. Licence vaší organizaci umožní neomezený přístup k veškerému obsahu FranklinCovey kdykoli a kdekoli budete potřebovat.

Živě-online

Program vedený lektorem (interním nebo FranklinCovey) v reálném čase, dostupný on-line odkudkoli.

Prezenčně

Program vedený lektorem (interním nebo FranklinCovey) v učebně.

Digitálně

Digitální obsah v anglickém jazyce přístupný kdykoli a odkudkoli.

Kontaktujte nás

Jak vám můžeme pomoci?