Helping Clients Succeed: Naplňte svůj obchodní plán/pipeline

Samostatný seminář z programu HELPING CLIENTS SUCCEED

Rozdíl mezi „věděním“ a „konáním“

Za posledních 15 let jsme pracovali s tisícovkami obchodníků po celém světě. Toto jsou některá zjištění:

  • způsoby získávání nových zákazníků, které fungovaly dříve, dnes nepřinášejí výsledky
  • obchodní plány jsou plné příležitostí, které mají nízký nebo nulový potenciál
  • prodejní týmy sice pracují usilovněji a rychleji než kdykoli předtím, ale zaměřují se na nesprávné činnosti
  • prodejní odhady jsou nereálné, zkreslené a firmy zjišťují, že nenaplní cíle, až když je pozdě

Není to z důvodu nedostatečného tréninku. V oblasti prodejního školení je pro prodejce k dispozici spousta „dobrých věcí“. Tajemství spočívá v nalezení způsobu, jak se v těchto dobrých věcech zdokonalit.

Seminář Helping Clients Succeed: Naplňte svůj obchodní plán/pipeline

O programu

Metodika Helping Clients Succeed pomáhá změnit způsoby myšlení obchodníků i jejich styl prodeje a posouvá procesy k metodě konzultativního prodeje. Lídrům umožňuje rozvíjet jejich obchodní týmy po osobní i profesní stránce, což vede ke zvyšování výkonnosti, dlouhodobým výsledkům a získání konkurenční výhody. Program tvoří tři samostatné jednodenní semináře.

Návratnost investice

První seminář programu HCS je zaměřen na postupy v přípravné fázi prodejního cyklu. Obchodníci se naučí určovat priority, správně se připravovat a vytěžit maximum z úsilí, které do oslovování klientů vloží.

Je navržen tak, aby přinesl viditelnou a významnou návratnost investic. Účastníci od začátku do konce pracují na aktuálních obchodních případech a zároveň sledují a vykazují svůj pokrok.

Využívají nástroje je vedou k vyšší efektivitě, osobní zodpovědnosti, zapojení celého obchodního týmu a k dosažení změn, které jsou trvalé.

Dopady

Účastníci se během semináře naučí:

  • jinak přistupovat k vyhledávání a rozvíjení obchodních příležitostí
  • stanovovat si priority pro vyhodnocování potenciálu příležitostí a postupovat podle nich
  • zvládnout přípravu před oslovením klienta – získávat informace a doporučení a vytvořit si systém pro efektivní oslovování
  • v průběhu 12 týdnů uplatňovat postupy a dovednosti ze semináře v praxi

12týdenní implementační plán

Program poskytuje unikátní 12týdenní implementační plány navazující na jednodenní semináře − pomáhají upevnit nové návyky a získané poznatky ihned začít používat v praxi.

  • každý týden po dobu 12 týdnů účastníci uplatňují postupy, které se naučili na semináři
  • účastníci se zodpovídají prostřednictvím pravidelných zpráv svým vedoucím prodeje

Inspirativní setkání

Transformujte svůj byznys: připravte organizaci na budoucnost

Jak nastartovat a řídit změny, překonávat brzdící síly a sladit tým? Inspirativní setkání s hostem.

Inspirativní průvodce

4 kroky, jak vypilovat nejdůležitější cíle

Mnoho lídrů stanoví vágní cíle typu „zvýšit míru udržení zákazníků“. Jaký to má ale vliv na zapojení lidí?

Materiály k semináři

  • manuál
  • pracovní plán na 12 týdnů
  • přístup na webovou stránku s výukovými filmy a implementačními nástroji
  • pracovní karty s přehledy a řešením situací

Jak využívat obsah FranklinCovey

Tento seminář je součástí licence pro firemní vzdělávání All Access Pass. Licence vaší organizaci umožní neomezený přístup k veškerému obsahu FranklinCovey kdykoli a kdekoli budete potřebovat.

Živě-online

Program vedený lektorem (interním nebo FranklinCovey) v reálném čase, dostupný on-line odkudkoli.

Prezenčně

Program vedený lektorem (interním nebo FranklinCovey) v učebně.

Digitálně

Digitální obsah v anglickém jazyce přístupný kdykoli a odkudkoli.

Kontaktujte nás

Jak vám můžeme pomoci?