0

Blog

Hledáte inspiraci? Prolistujte tipy a články našich odborníků a partnerů 

Převezměte zodpovědnost a získáte věrné zákazníky
15. listopadu 2021
Číst více »

Převezměte zodpovědnost a získáte věrné zákazníky

Pomozte svým zákazníkům, když vás potřebují nejvíce – po návratu domů.

Nabídněte zákazníkům empatii – nebo ji budou hledat jinde
15. listopadu 2021
Číst více »

Nabídněte zákazníkům empatii – nebo ji budou hledat jinde

Centrum v mozku zodpovědné za rozhodování reaguje na empatii – první ze tří klíčových principů, na kterých doporučujeme našim klientům budovat loajalitu zákazníků. 

Jiný přístup ke zlepšování zákaznických služeb
10. listopadu 2021
Číst více »

Jiný přístup ke zlepšování zákaznických služeb

Kvalitu zákaznické zkušenosti určuje z více než 70 % chování zaměstnanců v přední linii. To aby tito zaměstnanci dokázali získat více spokojených zákazníků, se snadněji řekne, než provede. 

Setkání zaměřená na loajalitu: každý týden rozvíjejte věrnost zaměstnanců i zákazníků
10. listopadu 2021
Číst více »

Setkání zaměřená na loajalitu: každý týden rozvíjejte věrnost zaměstnanců i zákazníků

Získat si srdce zákazníků je mnohem víc než dávat lekce v technikách kvalitního zákaznického servisu.

Základy rozvíjení věrnosti zákazníků
1. listopadu 2021
Číst více »

Základy rozvíjení věrnosti zákazníků

Věrní zákazníci, vaši zastánci, vám oproti běžným zákazníkům mohou generovat až čtyřnásobný zisk. V čem tkví rozvoj věrnosti zákazníků a kdo je něj zodpovědný?

6 principů pro zapojení a vedení lídrů
24. září 2021
Číst více »

6 principů pro zapojení a vedení lídrů

Vést lídry je zřejmě tou nejtěžší rolí v jakékoli organizaci.

Jak nebýt brzdičem svého týmu
21. září 2021
Číst více »

Jak nebýt brzdičem svého týmu

Silná stránka – je-li nadužívaná – se může stát lídrovou slabinou. Tendence brzdit potenciál druhých jsou zpravidla neúmyslné a pokud vhodně změníte své chování, otevřete týmu prostor pro větší iniciativu. Nabízíme pět nejběžnějších tendencí.  

Co dnes znamená být dobrým manažerem?
19. září 2021
Číst více »

Co dnes znamená být dobrým manažerem?

Změny posledních doby vyústily v novou éru managementu, kdy je důležitější chápat, jak se zaměstnanci cítí, než sledovat, co dělají. V prostředí radikální flexibility musí manažeři – chtějí-li být úspěšní – vést lidi s empatií.

Kdo u vás ve firmě tahá za nitky? Předsudky?
1. září 2021
Číst více »

Kdo u vás ve firmě tahá za nitky? Předsudky?

Každý člověk má předsudky, to je prostě fakt. Některé jsou vědomé – například když věříte, že extroverti jsou lepší obchodníci nebo že tišší lidé jsou stydliví. Může a nemusí to být pravda, ale vy si uvědomujete, že tomu věříte.

1 | 2 | 3 | | 29 |