Leading at the Speed of Trust®

Důvěra: Hmatatelný a měřitelný multiplikátor výkonu.

Vše, co lídři říkají a dělají, ovlivňuje míru důvěry v jejich týmech.

Důvěra je v dnešním světě hmatatelnou ekonomickou hnací silou.

Když je důvěra nízká, lidé jsou podezřívaví, hlídají si komunikaci, spekulují a postupně se odpojují. V důsledku toho klesá produktivita a rostou náklady. Tomu říkáme daň z nedůvěry.

Když je naopak důvěra vysoká, lidé získávají jistotu a zlepšuje se komunikace, kreativita i angažovanost. Výsledkem je zrychlení produktivity a snížení nákladů. Tomuto říkáme dividendy důvěry.

Seminář Leading at the Speed of Trust je určen vedoucím pracovníkům a pomáhá jim posilovat signály důvěry, aby dokázali přeměnit daně z nedůvěry na dividendy z důvěry a posunout svůj tým dál a rychleji.

Stephen M. R. Covey o důvěře

Inspirativní průvodce

Jak budovat důvěru a rozvíjet potenciál svých lidí

Důvěra v lidech podporuje zapojení, kreativitu a uvolňuje jejich talent.

Inspirativní průvodce

10 vět, které vám pomohou při budování důvěry v týmu

I pár slov toho dokáže hodně, pokud je za nimi silná integrita.

O semináři

Seminář Leading at the Speed of Trust se skládá ze tří částí a je k dispozici ve více formátech výuky. Každá část zahrnuje také materiály k mikroučení (digitální lekce a videa), kterými si účastníci upevňují nově nabyté poznatky a dovednosti.

Argumenty pro důvěru

  • Zjistěte, jak nedůvěra ovlivňuje rychlost a náklady, a proměňte daně z nedůvěry v dividendy z důvěry.
  • Pochopte, že důvěryhodnost a chování jdou ruku v ruce – staňte se vzorem vysoké důvěry

Buďte důvěryhodným lídrem

  • Prostřednictvím Hodnocení důvěryhodnosti lídra zjistěte, jaké signály nedůvěry a důvěry vysíláte
  • Buďte příkladem skutečné důvěryhodnosti – prokazujte důvěryhodné chování a vyhýbejte se předstírání, abyste získali dividendy z důvěry.

Dávejte, obnovujte a posilujte důvěru

  • Připravte se na rozhovory, které posilují, obnovují a rozvíjejí důvěru ve vztazích, a strukturovaně je veďte.

61%

U zaměstnanců, kteří důvěřují svým nadřízeným, je o 61 % vyšší pravděpodobnost, že ve firmě zůstanou.*

90%

Kolegové pracující v týmu, kde panuje důvěra, zažívají o 90 % více radosti.†

3.6x

Organizace s vysokou mírou důvěry dosahují 3,6krát vyššího růstu příjmů než ty s nízkou důvěrou.‡

Jak využívat obsah FranklinCovey

Tento seminář je součástí licence pro firemní vzdělávání All Access Pass. Licence vaší organizaci umožní neomezený přístup k veškerému obsahu FranklinCovey kdykoli a kdekoli budete potřebovat.

Živě-online

Program vedený lektorem (interním nebo FranklinCovey) v reálném čase, dostupný on-line odkudkoli.

Prezenčně

Program vedený lektorem (interním nebo FranklinCovey) v učebně.

Digitálně

Digitální obsah v anglickém jazyce přístupný kdykoli a odkudkoli.

Příběhy zákazníků

Frito-Lay

Zvýšením důvěry předčíte očekávání

Místo aby se společnost Frito-Lay stala obětí finanční katastrofy, překonala očekávání. Hospodářská recese, inflace a nepředvídatelné povětrnostní podmínky způsobily výrazný nárůst cen v jejím dodavatelském řetězci. Společnost musela rychle přizpůsobit svůj obchodní model. Program Leading at the Speed of Trust® jim nabídl novou perspektivu a vybavil je dovednostmi potřebnými pro zvládnutí tohoto náročného období.

Město Provo

Proměna kultury prostřednictvím důvěry

Město Provo zažívalo obrovský růst a příliv podniků a investic. Podívejte se, jak se jim podařilo transformovat svou kulturu a udržet pozitivní dynamiku díky programu The Speed of Trust®.

Automobilový průmysl

Rychleji k výjimečnosti

Nový generální ředitel se rozhodl rozvíjet důvěru ve svém manažerském týmu a realizovat ambiciózní cíle růstu. Výkonnost firmy již byla na vysoké úrovni a firma pracovala s úspěšným růstovým modelem, ale cílem bylo dosáhnout ještě lepších výsledků. Potřebovali metodiku a společný jazyk pro budování důvěry a strukturu, která by zajistila vzájemnou odpovědnost za dosažené výsledky.

Marriott

Nejlepší výsledky v historii

Málokteré odvětví je v nejisté době zasaženo tak silně jako pohostinství. Podívejte se, jak se síti hotelů Marriott podařilo zapojit své zaměstnance do plnění nejdůležitějších ukazatelů, i když se jejich svět mění.

Kontaktujte nás

Jak vám můžeme pomoci?

    * Khoury, Ghassan, and Steve Crabtree. “Are Businesses Worldwide Suffering From a Trust Crisis?” The Real Future of Work: The Trust Issue 3. (February 6, 2019) Gallup.

    Johannsen, Rebecca, and Paul J. Zak. “The Neuroscience of Organizational Trust and Business Performance: Findings from United States Working Adults and an Intervention at an Online Retailer.” Frontiers in Psychology 11 (January 11, 2021).

      Bush, Michael C. Essay. In A Great Place to Work for All: Better for Business, Better for People, Better for the World, 58–60. Oakland, CA: Berrett-Koehler Publishers, 2018.