Naplňte svůj obchodní plán/pipeline
Seminář programu HCS zaměřený na postupy v přípravné fázi prodejního cyklu. Obchodníci se naučí určovat priority, správně se připravovat a vytěžit maximum z úsilí, které do oslovování klientů vloží.
NAVAZUJTE SE SVÝMI ZÁKAZNÍKY VZTAHY PROSTOUPENÉ DŮVĚROU
Zaměřujeme se na to, aby se obchodníci naučili navazovat se svými zákazníky vztah na základě důvěry − pochopili jejich skutečné potřeby, společně hledali oboustranně přínosná řešení a stali se pro ně konzultanty.
Program poskytuje unikátní 12týdenní implementační plány navazující na jednodenní semináře, které podporují osobní zodpovědnost každého obchodníka i zapojení celého týmu. Pomáhají upevnit nové návyky a získané poznatky ihned začít používat v praxi. Proto jsou naše řešení spolehlivá, trvale udržitelná a měřitelná.
Jejich záměrem se stane pomoc klientům dosahovat jejich cílů − stanou se pro klienty konzultanty.
Naučí se klást klientovi správné otázky, naslouchat mu
a porozumět problémům, které potřebuje řešit,
i výsledkům, jakých chce dosáhnout.
Promění klasické obchodní vazby mezi prodávajícím a kupujícím na otevřený a důvěryhodný vztah.
Díky zaměření na cíle klienta budou schopni navrhovat řešení, která přesně odpovídají jeho potřebám a jsou prospěšná pro obě strany.
Společnost Franklin Covey byla v roce 2018 opět zařazena mezi dvacet nejlepších poskytovatelů školení v oblasti prodeje prestižního ocenění Top Sales Training Companies vzdělávacího portálu TrainingIndustry.com. Více o ocenění 2018 a 2016.
Další ocenění: top 20 žebříčku Selling Power (2014), bronzová hvězda The Stewie Awards (2014) a Brandon Hall.
Naše řešení jsou sestavena ze tří samostatných jednodenních modulů a společně přinášejí transformaci celého prodejního cyklu:
od vyhledávání nových zákazníků přes hodnocení potenciálu obchodních příležitostí až po uzavírání obchodu.
Seminář programu HCS zaměřený na postupy v přípravné fázi prodejního cyklu. Obchodníci se naučí určovat priority, správně se připravovat a vytěžit maximum z úsilí, které do oslovování klientů vloží.
Seminář programu HCS se věnuje postupům při posuzování potenciálu obchodních případů. Obchodníci se naučí rozlišovat správné příležitosti od slabých a snížit nepřesnost prodejních předpovědí
Seminář programu HCS naučí obchodníky uplatňovat vhodné prodejní dovednosti, díky nimž budou schopni úspěšně vést jednání k uzavření oboustranně prospěšného obchodu