Vedení týmu

Posuňte vedení týmů v rámci organizace o stupeň výš
Vedení týmu je složité balancování: lídři musí definovat a formulovat strategii, soustředit své týmy na poslání a cíle organizace a zajistit, aby byla veškerá práce odvedena včas. Musí být členům svých týmů mentory, pomáhat jim zvládat výzvy, podporovat kreativitu a hledat příležitosti k profesnímu růstu. Měli by také vytvářet kulturní normy a procesy, které každému pomohou v práci maximálně přispívat.
Každý lídr disponuje přirozenými vůdčími schopnostmi a jinými, které vyžadují další školení a praxi. Obsah založený na principech, odborní konzultanti a inovativní technologie společnosti FranklinCovey pomohou všem vašim lídrům vybudovat návyky v oblasti efektivity a rozvinout správnou kombinaci strategických, operativních a komunikačních dovedností.
Věnujeme se rozvoji klíčových dovedností pro vedení týmu
Výjimeční lídři vědí, jak stanovit strategii, odměňovat inovace, být svým týmům mentory, podporovat zdravou kulturu a efektivně spolupracovat.
Delegování
Upřednostňují vykonávání práce prostřednictvím přímých podřízených (oproti tomu, aby se do práce zapojili a udělali ji sami).
Koučování
Pozorně naslouchají a kladou přímým podřízeným správné otázky, aby podnítili jejich myšlení.
Vedení setkání ve dvou
Vedou pravidelná a efektivní setkání ve dvou se všemi přímými podřízenými.
Poskytování zpětné vazby
Poskytují včasnou a konkrétní zpětnou vazbu všem přímým podřízeným.
Nábor
Přijímají výjimečné lidi.
Zaškolování nových zaměstnanců
Pomáhají novým zaměstnancům, aby se rychle začlenili a stali se produktivními členy týmu
Rozvoj a udržení talentů
Pomáhají každému členovi týmu při dosahování rozvojových a kariérních cílů.

Inspirativní průvodce
Prvních 90 dnů v roli team lídra
S tímto seznamem úkolů si snadno pohlídáte, abyste nezapomněli na nic podstatného.
Inspirativní průvodce
5 způsobů, jak znásobit (přirozený) talent lidí ve vašem týmu
Chcete-li výsledky, nemůžete si jako lídr dovolit mrhat nadáním svých lidí.