Budování důvěry

Budování důvěry v rámci organizace
Důvěra je základním prvkem zdravé organizační kultury a vaši lídři hrají při jejím budování zásadní roli. Dobří lídři svým chováním na pracovišti a přístupem k rozvoji vztahů vytvářejí podmínky pro kulturu založenou na vysoké míře důvěry.
Pokud lidé pociťují ve vztazích s vedením organizace vzájemnou důvěru, výrazně se zvyšuje jejich výkonnost. Mají více energie a jsou více zapojení, lépe spolupracují s kolegy, pracují efektivněji, vyvíjejí kreativnější řešení a dosahují udržitelné a nejdůležitější výsledky.
Dobrou zprávou je, že důvěra není vrozená vlastnost – je to dovednost, kterou si každý může osvojit. Obsah opírající se o principy, odborní konzultanti a inovativní technologie společnosti FranklinCovey umožní vašim lídrům posilovat důvěru a zachovat sobě i organizaci vysoký standard.
Rozvíjíme dovednosti nezbytné pro budování důvěry
Výjimeční lídři budují důvěru prostřednictvím integrity, empatie a naslouchání druhým.
Získání důvěry
Jednají čestně, morálně a zodpovědně.
Projevy důvěry
Důvěřují ostatním, že své závazky splní.
Budování vztahů založených na důvěře
Hledají přístupy, které představují výhru pro všechny zúčastněné.

Inspirativní průvodce
6 komunikačních strategií
Jednou z cest, jak rozvíjet vztahy s vysokou mírou důvěry, je používat jasné a efektivní komunikační způsoby.
Inspirativní průvodce
6 způsobů jak budovat důvěru a neztrácet ji
Důvěra v lidech podporuje zapojení, kreativitu a uvolňuje jejich talent. |