Komunikace a spolupráce

Zvyšte efektivitu svých lídrů díky lepší komunikaci a užší spolupráci
Když se zamyslíte nad lídry, s nimiž se vám nejlépe spolupracuje, které vlastnosti se vám vybaví? Přesvědčivé komunikační dovednosti a přístup založený na spolupráci jsou pravděpodobně na prvním místě vašeho seznamu. Pro lídry není komunikace a spolupráce jen pozlátko, jedná se o klíčové dovednosti , díky nimž jednotlivé týmy i organizace jako celek mohou prosperovat.
Efektivní lídři vědí, jak jasně sdílet myšlenky, poskytovat užitečnou zpětnou vazbu a dávat věci do odpovídajících souvislostí a zapojit tak klíčové osoby. Vědí, jak převést vizi do podoby konkrétních cílů, plánů a výsledků a v případě potřeby se neváhají pustit do komplikované diskuze s kolegy nebo přímými podřízenými.
I zkušení lídři mohou mít prospěch z dalšího koučování, aby zlepšili své komunikační dovednosti a schopnosti v oblasti vedení lidí založeného na spolupráci. Obsah postavený na principech , odborní konzultanti a inovativní technologie společnosti FranklinCovey poskytnou vašim lídrům zdroje a poznatky, které potřebují k tomu, aby se stali vysoce efektivními komunikátory, kvalifikovanými lektory a strategickými projektovými manažery.
Klíčové dovednosti pro komunikaci a spolupráci
Výjimeční lídři vědí, jak předat svá sdělení jakýmkoliv komunikačním kanálem, jak vést náročné rozhovory s kolegy a jak připravit projekty tak, aby skončily úspěchem.
Psaní
Píše jasně, stručně a se zaměřením na čtenáře.
Vedení prezentací
Na veřejnosti komunikuje efektivně.
Vedení obtížných rozhovorů
Aktivně navazuje a vede obtížné rozhovory.
Řízení projektů
Stanovuje jasné cíle a očekávání pro každý projekt a vytváří spolehlivě fungující systém vzájemné zodpovědnosti.

Free Guide
10 Phrases Leaders Use to Build Trust With Team Members
Build a culture of trust with a shared vocabulary of simple, powerful phrases to express gratitude, offer compassion, and provide support.
Free Webcast
Everyone Deserves a Great Manager: The 6 Critical Practices for Leading a Team™
Learn the 6 critical practices leaders need to build an engaged, high-performing team.
The Power of the Journey
Lasting behavior change comes from the inside out. Who people are, and how they view the world, impacts how they engage and lead others. Our Impact Journeys combine our exclusive content, expert consultants, and powerful technology to help people change both their mindset and their behavior.
Explore a sample Impact Journey excerpt below.