Komunikace a spolupráce

Pomozte lídrům srozumitelně předávat myšlenky a efektivně spolupracovat s týmy.

Zvyšte efektivitu svých lídrů díky lepší komunikaci a užší spolupráci

Když se zamyslíte nad lídry, s nimiž se vám nejlépe spolupracuje, které vlastnosti se vám vybaví? Přesvědčivé komunikační dovednosti a přístup založený na spolupráci jsou pravděpodobně na prvním místě vašeho seznamu. Pro lídry není komunikace a spolupráce jen pozlátko, jedná se o klíčové dovednosti , díky nimž jednotlivé týmy i organizace jako celek mohou prosperovat.

Efektivní lídři vědí, jak jasně sdílet myšlenky, poskytovat užitečnou zpětnou vazbu a dávat věci do odpovídajících souvislostí a zapojit tak klíčové osoby. Vědí, jak převést vizi do podoby konkrétních cílů, plánů a výsledků a v případě potřeby se neváhají pustit do komplikované diskuze s kolegy nebo přímými podřízenými.

I zkušení lídři mohou mít prospěch z dalšího koučování, aby zlepšili své komunikační dovednosti a schopnosti v oblasti vedení lidí založeného na spolupráci. Obsah postavený na principech , odborní konzultanti a inovativní technologie společnosti FranklinCovey poskytnou vašim lídrům zdroje a poznatky, které potřebují k tomu, aby se stali vysoce efektivními komunikátory, kvalifikovanými lektory a strategickými projektovými manažery.

Klíčové dovednosti pro komunikaci a spolupráci

Výjimeční lídři vědí, jak předat svá sdělení jakýmkoliv komunikačním kanálem, jak vést náročné rozhovory s kolegy a jak připravit projekty tak, aby skončily úspěchem.

Psaní

Píše jasně, stručně a se zaměřením na čtenáře.

Vedení prezentací

Na veřejnosti komunikuje efektivně.

Vedení obtížných rozhovorů

Aktivně navazuje a vede obtížné rozhovory.

Řízení projektů

Stanovuje jasné cíle a očekávání pro každý projekt a vytváří spolehlivě fungující systém vzájemné zodpovědnosti.

Free Guide

10 Phrases Leaders Use to Build Trust With Team Members

Build a culture of trust with a shared vocabulary of simple, powerful phrases to express gratitude, offer compassion, and provide support.

Free Webcast

Everyone Deserves a Great Manager: The 6 Critical Practices for Leading a Team™

Learn the 6 critical practices leaders need to build an engaged, high-performing team.

The Power of the Journey

Lasting behavior change comes from the inside out. Who people are, and how they view the world, impacts how they engage and lead others. Our Impact Journeys combine our exclusive content, expert consultants, and powerful technology to help people change both their mindset and their behavior.

Explore a sample Impact Journey excerpt below.

Collaborating to Improve Outcomes

  • 01 Live-Online

    The 7 Habits of Highly Effective People®: Signature Edition 4.0

    The path to sustained and lasting success is possible when individuals can effectively lead themselves, influence, engage and collaborate with others, and continually improve and renew their capabilities.

    Timing: 2-3 days

  • 02 Jhana

    Better Collaboration and Idea Generation – Manager Lessons from Improv

    What can managers learn from improv comedians, who make up sketches on the spot? More than you might think. 

    Timing: 5 min

  • 03 InSights

    Path to Synergy™: Team

    Synergy is the best way to solve problems, make decisions, negotiate solutions, and create innovation because it builds off the ideas and actions of multiple people. 

    Timing: 15 min

  • 04 Excelerators

    Relationship Trust

    Build trust with your team and improve business results. Find out how to resolve conflicts, empower others, improve business relationships, and increase your speed to market all at the same time! 

    Timing: 30-60 min

  • 05 InSights

    Connect

    To truly connect with another person, you must pay attention and be physically present. Connecting with others is vital to personal productivity. 

    Timing: 15 min

Help your organization develop collaborative, effective leaders.

Request a Demo