Strategický leadership

Rozvíjejte lídry, kteří dosahují výsledků tím, že mění strategii do podoby smysluplné práce.

Dosahujte trvale konsistentních výsledků prostřednictvím strategického vedení

Vysoce výkonné organizace, které opakovaně dosahují přesvědčivých obchodních výsledků, mají jedno společné: hluboce zakořeněnou kulturu strategického vedení. Jejich lídři se nesoustředí pouze na plnění okamžitých cílů nebo využívání krátkodobých příležitostí. Zároveň propojují každodenní práci svého týmu s dlouhodobou vizí společnosti, která je hnací silou trvalého růstu a výsledků.

Strategické vedení vyžaduje jedinečný soubor dovedností. Vaši lídři musí umět převést rámcové strategické cíle do podoby prioritních, měřitelných a specifických cílů týmu. Musí své lidi soustředit na zásadní cíle tím, že jim účinně sdělí, proč jsou důležité a jak jejich práce přispívá k úspěchu společnosti. Měli by také pomoci svým lidem předvídat a reagovat na změny ve strategickém zaměření, aby i nadále investovali do toho, co je nejdůležitější.

Pokud budete rozvíjet strategické dovednosti svých lídrů, mohou vám opakovaně pomáhat s dosahováním nejdůležitějších cílů. Na principech založený obsah a osvědčený systém realizace společnosti FranklinCovey umožní vašim lídrům definovat strategické cíle, sladit s nimi své týmy a výrazně zlepšit výkonnost.

Klíčové dovednosti v oblasti strategického vedení

Lídři, kteří dosahují trvalých obchodních výsledků, uplatňují při stanovování cílů strategické myšlení, soustředí lidi na jasnou vizi a pomáhají svým týmům, aby se zaměřovaly na práci s nejvyšší prioritou.

Strategické myšlení

Stanovuje strategické cíle s jasnými a měřitelnými ukazateli.

Stanovení vize

Jasně sděluje strategické cíle a jejich význam.

Zaměření na strategii

Zaměřuje se na nejdůležitější cíl uprostřed konkurenčních priorit.

Inspirativní průvodce

Proměňte průměrné zaměstnance ve výkonné pracovníky

Uplatněním principů o lidské motivaci můžete z průměrných zaměstnanců a týmů udělat prvotřídní tahouny.

Inspirativní průvodce

4 kroky, jak vypilovat nejdůležitější cíle

Mnoho lídrů stanoví vágní cíle typu „zvýšit míru udržení zákazníků“. Jaký to má ale vliv na zapojení lidí?