Strategický leadership

Dosahujte trvale konsistentních výsledků prostřednictvím strategického vedení
Vysoce výkonné organizace, které opakovaně dosahují přesvědčivých obchodních výsledků, mají jedno společné: hluboce zakořeněnou kulturu strategického vedení. Jejich lídři se nesoustředí pouze na plnění okamžitých cílů nebo využívání krátkodobých příležitostí. Zároveň propojují každodenní práci svého týmu s dlouhodobou vizí společnosti, která je hnací silou trvalého růstu a výsledků.
Strategické vedení vyžaduje jedinečný soubor dovedností. Vaši lídři musí umět převést rámcové strategické cíle do podoby prioritních, měřitelných a specifických cílů týmu. Musí své lidi soustředit na zásadní cíle tím, že jim účinně sdělí, proč jsou důležité a jak jejich práce přispívá k úspěchu společnosti. Měli by také pomoci svým lidem předvídat a reagovat na změny ve strategickém zaměření, aby i nadále investovali do toho, co je nejdůležitější.
Pokud budete rozvíjet strategické dovednosti svých lídrů, mohou vám opakovaně pomáhat s dosahováním nejdůležitějších cílů. Na principech založený obsah a osvědčený systém realizace společnosti FranklinCovey umožní vašim lídrům definovat strategické cíle, sladit s nimi své týmy a výrazně zlepšit výkonnost.
Klíčové dovednosti v oblasti strategického vedení
Lídři, kteří dosahují trvalých obchodních výsledků, uplatňují při stanovování cílů strategické myšlení, soustředí lidi na jasnou vizi a pomáhají svým týmům, aby se zaměřovaly na práci s nejvyšší prioritou.
Strategické myšlení
Stanovuje strategické cíle s jasnými a měřitelnými ukazateli.
Stanovení vize
Jasně sděluje strategické cíle a jejich význam.
Zaměření na strategii
Zaměřuje se na nejdůležitější cíl uprostřed konkurenčních priorit.

Inspirativní průvodce
Proměňte průměrné zaměstnance ve výkonné pracovníky
Uplatněním principů o lidské motivaci můžete z průměrných zaměstnanců a týmů udělat prvotřídní tahouny.
Inspirativní průvodce
4 kroky, jak vypilovat nejdůležitější cíle
Mnoho lídrů stanoví vágní cíle typu „zvýšit míru udržení zákazníků“. Jaký to má ale vliv na zapojení lidí?