Jak být lepší lídr: Udržujte si work-life balance

Série krátkých tipů FranklinCovey o tom, #jakbytlepsilidr

Kdyby minulý týden vaše kroky sledoval paparazzi, viděl by rovnováhu mezi pracovními a mimopracovními aktivitami?

Pusťte se do toho:

  1. Diskutujte o svém předsevzetí žít v duchu vyváženosti mezi prací a volným časem a buďte v tom vzorem pro ostatní.
  2. Vezměte si volno, abyste si odpočinuli, a motivujte lidi ve svém týmu k tomu samému.
  3. Přivítejte je pak s opravdovým zájmem o to, čemu se věnovali. 

V čem vidíte největší překážku, která vám brání udržovat si work-life balance? Sdílejte své zkušenosti na #jakbytlepsilidr.

Být opravdu produktivní není jen otázkou zvyšování výkonnosti. Nežijeme pouze prací, je potřeba svůj řas a energii investovat i do věcí mimo ni.

Více o vědomém rozhodování a osobní produktivitě zde.

Další krátké praktické tipy, které můžete začít ihned uplatňovat, najdete zde.

„Lídři vedou druhé k tomu, aby měli i osobní život tím, že ho sami také mají.“

–  SUE DATHE-DOUGLASSOVÁ

Další články