Věnují vaši obchodníci čas těm správným příležitostem?

Volná místa na jednodenním semináři 3. 3. 2016.

Na druhém ze tří samostatných seminářů programu Helping Clients Succeed nazvaném Ohodnoťte své obchodní příležitosti si obchodníci osvojí postupy a dovednosti, které jim pomohou správně posuzovat potenciál obchodních případů. Naučí se rozlišovat správné příležitosti od slabých a zefektivnit tak prodejní proces.

Seminář je určen členům obchodních týmů a oddělení zaměřených na prodej služeb či řešení, kteří hledají nové přístupy k vedení obchodních jednání.

Součástí semináře je ojedinělý systém implementace poznatků do praxe: účastníci získají praktické nástroje 12týdenní plán, které podporují osobní zodpovědnost, zapojení obchodního týmu a dosažení trvalých změn.

 

 

Účastníci se na semináři naučí:

  • připravit si konkrétní plán rozhovoru s klientem,
  • poznat nejdůležitější potřeby klienta, určit dopady na organizaci a porozumět rozhodovacím procesům,
  • přesně posoudit rozpracované obchodní příležitosti a vyhodnotit, na které příležitosti se zaměří a které naopak z obchodního plánu vyřadí,
  • připravovat se na zvládání námitek a odmítnutí, které lze předem očekávat a promyslet,
  • v průběhu 12 týdnů uplatňovat postupy ze semináře v praxi.

Termín: 3. 3. 2016 
Místo: Hotel Fara Rančířov
Délka trvání: jednodenní seminář
Lektor: Marie Kubásková
Cena jednodenního semináře: 10 900 Kč bez DPH. 

PŘIHLÁSIT SE

Program Helping Clients Succeedpomáhá změnit způsob myšlení a přejít od tradičního stylu prodeje k prodeji orientovanému na zákazníka. Zvýší výkonnost obchodníků a umožní jim nabídnout klientovi přístup, jež oběma stranám přinese dlouhodobé výsledky.

 

 

Další články