Příběhy zákazníků: Společnost Centiro

Společnost Centiro (Švédsko) vytváří cloudový software pro řízení přepravy a logistiku. Jejím cílem je stát se jedním z nejvýznamnějších hráčů na trhu.

Výkonný ředitel  společnosti Niklas Hedin si uvědomuje, že konkurenční výhoda  jeho společnosti spočívá ve firemní kultuře a v lidech. Kdokoli by mohl napodobit její technologii, ale není tak snadné kopírovat její kulturu. Coby „operační  systém“ společnosti se  rozhodl  zavést  kulturu 7 návyků skutečně efektivních lidí, založenou na principech.

Zaměstnanci se zúčastnili třídenního semináře 7 návyků mimo prostory firmy a Niklas Hedin se certifikoval jako interní lektor. Pracovní prostředí si v Centiru vybavili vizuálními prvky odkazujícími jednotlivé návyky a vystavili si i firemní poslání. Jazyk a chování 7 návyků se uplatňuje na poradách týmu, v komunikaci se zákazníky i mezi zaměstnanci navzájem.

Výsledkem je 103% nárůst výsledku hospodaření za poslední tři roky, 18% složená roční míra růstu za posledních osm let a umístění mezi třemi nejlepšími v evropském žebříčku Great Place to Work (ocenění pro nejlepší zaměstnavatele).

Centiro