Jak podpořit lídry a zaměstnance v době změn?
Digitální lekce a kurzy FranklinCovey od 7 do 60 minut
Knihovnu programů virtuálního vzdělávání společnosti FranklinCovey tvoří 175 digitálních lekcí a kurzů v českém jazyce a další desítky kurzů a lekcí v angličtině. Vychází ze 15 klíčových kompetencí a jsou koncipovány jako programy pro samostatné učení jednotlivců i týmů, nebo jako oživení a rozšíření předchozích znalostí z kurzů vedených lektorem.
Digitální lekce (FranklinCovey InSights) trvají 7–15 minut a poskytují efektivní a účinný způsob posílení individuálních kompetencí. Obsahují tematické video, na které navazují nástroje umožňující snadnou aplikaci v praxi.
Reference
Inspirace z praxe: Jak probíhá digitální rozvoj zaměstnanců ve společnosti Berry Promens Zlín
Přednosti rozvoje prostřednictvím digitálních kurzů a lekcí
- zpřístupňuje unikátní know-how
- FranklinCovey 24 hodin / 365 dní v roce
- pomáhá rozvíjet 15 klíčových kompetencí jednotlivců, týmů i jejich lídrů
- doplňuje a upevňuje vzdělávací iniciativy s lektorem
- umožňuje systematicky vytvářet individuální a týmové plány rozvoje
- umožňuje vyhodnocovat aktivity studentů
- zahrnuje hodnocení a nástroje ke stažení a dalšímu využití
- podporuje osobní zodpovědnost za vlastní rozvoj
- výuka je díky obsaženým otázkám a úkolům interaktivní
- je ideální pro zaměstnance pracující na dálku
- eliminuje cestovní náklady spojené s tradičními kurzy
- klíčový obsah knihovny je dostupný v 24 jazycích, včetně češtiny
Pro koho jsou digitální řešení vhodná
Digitální kurzy a lekce jsou vhodné jako samostatné učení pro firemní týmy, nebo jako doplnění a upevnění dalších vzdělávacích iniciativ s interním/externím lektorem. Jsou ideální pro zaměstnance pracující na dálku. Vzhledem ke svému tematickému zaměření poskytují škálovatelné řešení a výběr podle aktuálních potřeb.
Ohledně bližších informací nás kontaktujte: obchod@franklincovey.cz.
Rozvíjené kompetence
V našich kurzech a lekcích se zaměřujeme na osvojení a rozvoj 15 klíčových kompetencí:
- Znalost obchodního prostředí
- Komunikace: emoční inteligence: empatie, interpersonální dovednosti, naslouchání a mluvení, prezentační dovednosti
- Zvládání konfliktu: přístupnost, nesnadná konverzace, pružnost, ocenění rozdílnosti
- Zaměření na zákazníka: loajalita zákazníka
- Realizace: odpovědnost, rozhodování, usilování o dosažení výsledků, řízení procesů, řízení projektů, sledování a hodnocení
- Inovace a kreativita: neustálé zlepšování, vytváření příkladu
- Řízení změn
- Řízení výkonu: vedení k výkonu
- Osobní produktivita: správa e-mailů, stanovení cílů, efektivita jednání, plánování, zvládání stresu, převzetí iniciativy, organizace času, rovnováha mezi pracovním a osobním životem
- Řešení problémů
- Strategický leadership: strategické myšlení a plánování, přizpůsobení systémů
- Rozvíjení talentu: zapojení talentu
- Budování kolektivu: vytváření prostředí vysoké důvěry, vztahy se spolupracovníky
- Důvěra a integrita: etika a hodnoty, sebeovládání, sebeuvědomění
- Vize a účel
Dovednosti pro období změn
Nyní jsou více než kdy dříve důležité dovednosti jako:
- provádět druhé změnou,
- vybavit manažery k vedení lidí pracujících na dálku,
- udržet zaměření na nejvyšší priority,
- rozvíjet proaktivitu a odolnost,
- zůstat produktivní i v rámci home office,
- hledat způsoby, jak zachovat vzdělávací iniciativy a připravit se na další období.
Naše digitální programy pokrývají všechny tyto oblasti, uživatelé se mohou podle potřeby věnovat tématům z oblasti základů leadershipu, vedení sebe a týmu, osobní produktivity, komunikace a realizace priorit a dalším.