Kariéra
Vždy nás velmi těší, když se nám ozvou lidé, kteří by rádi pracovali v naší společnosti. Jsme co do počtu malý tým, o to více jsme do práce zapálení a nadšení.
Aktuálně hledáme kandidáta na pozici:
Asistence týmu/ fakturace
Hlavní činnosti této pozice:
- odpovědnost za organizaci firemních seminářů – příprava školicích materiálů, jejich balení a rozesílání prostřednictvím GLS nebo pošty či zajištění předání lektorovi
- administrativní zpracování semináře – zpracování výstupů do systému
- organizace interních akcí – týmová pracovní setkání
- skladové hospodářství – management skladu manuálů a knih
- zajištění objednávek z e-shopu (knihy)
- archivace dokumentů, evidence majetku
- dohled nad hladkým chodem kanceláře – nákup kancelářských potřeb, zajištění drobných oprav
- vystavování faktur vydaných, zpracování přijatých faktur, evidence, kontrola
- banka – platby přijaté za vydané faktury, realizace úhrad faktur přijatých atd., zpracování bankovních výpisů, kontroly, výměny cizích měn
- pokladna – pokladní doklady, evidence, kontrola, inventura
- reporty z MS4 (účetní a skladový systém) - výsledovky, přehledy faktur, kontroly
- příprava účetní závěrky, podklady, kontroly, dokladové inventury
- skladové inventury
- reporting – lokální finanční instituce, mateřská společnost v USA
Co může při této práci pomoci:
- radost z komunikace a chuť pomoci zákazníků
- pečlivost, spolehlivost, zaměření na detail, samostatnost, aktivní přístup, ochota nést odpovědnost za výsledky
- pozitivní vztah k MS Office a k práci na počítači obecně a alespoň základy angličtiny
Co vám rádi nabídneme:
- práci v přátelském a příjemném kolektivu
- možnost osobního růstu a účasti na rozvojových programech firmy
- naše kancelář je na Praze 4, hned vedle Brumlovky, kousek od metra Budějovická
Svůj životopis zasílejte na adresu 88Es4Z2eW-uy.ca7VX~p8Zdc7bAm5f9qT-M.