0

Kariéra

Vždy nás velmi těší, když se nám ozvou lidé, kteří by rádi pracovali v naší společnosti. Jsme co do počtu malý tým, o to více jsme do práce zapálení a nadšení.

Aktuálně hledáme kandidáta na pozici:

 Asistence týmu/ fakturace

Hlavní činnosti této pozice:
  • odpovědnost za organizaci firemních seminářů – příprava školicích materiálů, jejich balení a rozesílání prostřednictvím GLS nebo pošty či zajištění předání lektorovi
  • administrativní zpracování semináře – zpracování výstupů do systému
  • organizace interních akcí – týmová pracovní setkání 
  • skladové hospodářství – management skladu manuálů a knih
  • zajištění objednávek z e-shopu (knihy)
  • archivace dokumentů, evidence majetku
  • dohled nad hladkým chodem kanceláře – nákup kancelářských potřeb, zajištění drobných oprav
  • vystavování faktur vydaných, zpracování přijatých faktur, evidence, kontrola 
  • banka – platby přijaté za vydané faktury, realizace úhrad faktur přijatých atd., zpracování bankovních výpisů, kontroly, výměny cizích měn
  • pokladna – pokladní doklady, evidence, kontrola, inventura
  • reporty z MS4 (účetní a skladový systém) - výsledovky, přehledy faktur, kontroly
  • příprava účetní závěrky, podklady, kontroly, dokladové inventury
  • skladové inventury
  • reporting – lokální finanční instituce, mateřská společnost v USA
Co může při této práci pomoci:
  • radost z komunikace a chuť pomoci zákazníků
  • pečlivost, spolehlivost, zaměření na detail, samostatnost, aktivní přístup, ochota nést odpovědnost za výsledky
  • pozitivní vztah k MS Office a k práci na počítači obecně a alespoň základy angličtiny
Co vám rádi nabídneme: 
  • práci v přátelském a příjemném kolektivu
  • možnost osobního růstu a účasti na rozvojových programech firmy
  • naše kancelář je na Praze 4, hned vedle Brumlovky, kousek od metra Budějovická

Svůj životopis zasílejte na adresu 88Es4Z2eW-uy.ca7VX~p8Zdc7bAm5f9qT-M.