Leading Customer Loyalty

NOVÝ SEMINÁŘ

Naučte svůj tým, jak si získat srdce každého zákazníka

Chcete-li zvýšit věrnost zákazníků, musíte si nejprve získat srdce lidí, kteří vaše zákazníky obsluhují. Více než 70 % toho, co zakládá spokojenost zákazníka, je dáno chováním obsluhujícího personálu. Pokud jsou nadšenými zastánci vaší organizace, stanou se pravděpodobněji vašimi fanoušky i zákazníci. Zaměstnanci se musí cítit jako hodnotní členové týmu, který úspěšně jde za důležitým posláním. Úlohou lídra je inspirovat je a vést k tomuto cíli. Výzvou není objevit nějaký nový pohled zákazníka, o kterém jste nevěděli, ale dokázat, aby váš obsluhující personál dělal to, co už nyní dělá dobře, systematicky a soustavně.


O semináři

Leading Customer Loyalty je jednodenní seminář pro vedoucí pracovníky obsluhy, na kterém si osvojí principy a postupy nezbytné k tomu, aby si dokázali získat srdce svých zaměstnanců a zákazníků. Manažeři získají jasnou představu o tom, jak jít příkladem, učit a upevňovat empatii, zodpovědnost a velkorysost.

Stáhněte si prospekt k semináři


Přínosy 

Manažeři si osvojí tyto dovednosti:

  • navázat upřímný vztah,
  • empaticky naslouchat a komunikovat,
  • zjišťovat, co zákazníci a zaměstnanci opravdu potřebují,
  • zjišťovat, jak mohou pomoci nebo vyřešit problémy,
  • dávat a přijímat konstruktivní zpětnou vazbu,
  • inspirovat tým k tomu, aby se lidé dělili o své nejlepší nápady a myšlenky,
  • efektivně vést týmová setkání zaměřená na loajalitu. 

Materiály pro účastníky

Materiály pro účastníky

  •  
  • příručka pro lídry
  • pracovní karty
  • situační karty
  • příručka Jaký jste člověk?
  • přístup k filmům ze semináře

 

 

 


Délka a cena semináře 

Jednodenní seminář

 

SRC

 

„Ke svým zaměstnancům se chovejte vždy tak, jak chcete, aby se chovali k vašim nejlepším zákazníkům.“ – Stephen R. Covey