Základy úspěšného řízení projektů: obsah semináře

Struktura semináře vychází z procesu řízení projektů, který zahrnuje pět fází: zahájení, plánování, realizaci, sledování, kontrolu a uzavření.

Struktura%20řízení%20projektu

V rámci jednotlivých fází si účastníci na semináři osvojí tyto dovednosti:
 
ZÁKLADY
  • Dosahovat úspěchu v rámci projektů prostřednictvím řízení procesů a vedení lidí.
  • Uplatňovat čtyři klíčová chování, která členy týmu inspirují k maximálnímu nasazení.
ZAHÁJENÍ
  • Identifikovat zainteresované strany projektu.
  • Určit jasné a měřitelné výstupy projektu.
  • Správně definovat rozsah projektu.
PLÁNOVÁNÍ
  • Identifikovat možná rizika projektu a stanovit strategii řízení rizik.
  • Vypracovat realistický harmonogram.
  • Připravit plán komunikace.

 

REALIZACE
  • Vést členy týmu k zodpovědnosti za projektové plány.
  • Pořádat pravidelná setkání, kde se členové týmu informují o plnění svých závazků.
SLEDOVÁNÍ A KONTROLA
  • Informovat klíčové osoby o stavu projektu.
  • Řídit změny projektu.
UZAVŘENÍ
  • Ocenit a odměnit práci projektového týmu.
  • Formálně projekt uzavřít a zdokumentovat dosažené zkušenosti.

 


Zpět na stránku semináře