5 rozhodnutí pro výjimečnou produktivitu
Life management 21. století. Vneste do svého života rovnováhu, omezte stres, předejděte vyhoření a dosáhněte svých cílů
Life-management, práce formou projektů a efektivní komunikace
Mnoho organizací platí za nízkou produktivitu skryté náklady: při zaběhnutých procesech a rutinních činnostech jim unikají peníze a často si to ani neuvědomují. Pokud jste se rozhodli produktivitu zlepšovat, zvyšování výkonnosti jednotlivců nestačí – podmínky pro dosahování špičkových výsledků vytvoříte především vědomým budováním kultury produktivity v celé organizaci.
Rozlišovat mezi důležitým a naléhavým. Věnovat cenný čas, pozornost a energii nejvyšším prioritám.
Plánovat projekty, dokončovat je včas bez překročení rozpočtu a dosahovat nejvyšší kvality.
Dokázat efektivně informovat a přesvědčit jediného člověka či stovky lidí tváří v tvář i v on-line prostředí.
Life management 21. století. Vneste do svého života rovnováhu, omezte stres, předejděte vyhoření a dosáhněte svých cílů
Osvojíte si přístupy, dovednosti a naučíte se používat nástroje, díky kterým budete schopni řídit menší nebo středně velké projekty
Naučte se přesvědčivě představovat své myšlenky, projekty, vést prezentace, efektivně komunikovat − mezi dvěma osobami, před stovkou posluchačů, osobně i virtuálně