Během druhého ze tří samostatných seminářů programu Helping Clients Succeed se obchodníci naučí posuzovat potenciál obchodních případů.
Účastníci se v jednotlivých částech naučí:
ZÁKLADY
- Definovat konkrétní cíle, které zajistí měřitelnou návratnost investice po dokončení 12týdenního přenosu do praxe.
- Osvojí si způsob myšlení a chování nejlepších obchodníků.
UMOŽNĚTE KLIENTOVI ROZHODNOUT SE
- Pochopit, jak je důležité umožnit klientovi rozhodnout se.
- Připravit konkrétní plán rozhovoru, který bude zaměřený na klíčové potřeby klienta – nic více a nic méně.
RYCHLÉ ANO, RYCHLÉ NE
- Efektivně překonávat tradiční překážky ve vztahu mezi prodávajícím a kupujícím pomocí zaměření se na klíčové potřeby klienta.
- Kompetentně rozvíjet s klienty jejich obchodní případy – poznat jejich nejdůležitější potřeby, jasně určit dopady na organizaci a porozumět rozhodovacím procesům.
- Přesně posoudit rozpracované obchodní příležitosti.
- Výrazně posílit svůj rozvoj v roli důvěryhodného obchodního poradce pro klienty.
ZVLÁDNĚTE NÁMITKY
- Získat sebejistotu potřebnou pro zvládání námitek a odmítnutí, které lze předem očekávat a promyslet.
- Připravit se na účinné jednání s těmi, kdo vám brání v přístupu ke klíčovým partnerům.
PRACOVNÍ PLÁN
- V průběhu 12 týdnů uplatňovat postupy a nástroje získané během semináře a docílit tak trvalé změny chování.