0

Leading Customer Loyalty

Naučte svůj tým, jak si získat srdce každého zákazníka

Chcete-li zvýšit věrnost zákazníků,
musíte si nejprve získat lidi,
kteří vaše zákazníky obsluhují
.

Na nich nejvíce záleží, zda se k vám zákazníci vrátí. Zaměstnanci se musí cítit jako hodnotní členové týmu, kteří naplňují důležité poslání. Úlohou lídra je inspirovat a vést k tomuto cíli

 

Zákaznická zkušenost

citaceKvalitu zákaznické zkušenosti určuje z více než 70 % chování zaměstnanců v přední linii.

Strategická rozhodnutí, nad kterými si lámete hlavu – ať už se týkají lokality či designu prodejny, postupů nebo reklamních předmětů –, mají na zákaznickou zkušenost vliv jen asi ze 30 %. 

 

VÝZVA

Jsou vaši zaměstnanci opravdu nadšenými zastánci firmy?

Opíráme se o 20 let výzkumu a zkušeností s učením 
v řadě organizací a víme, že:
  • Manažeři často neví, jak jít svým lidem příkladem, jak učit a upevňovatsprávné chování.
  • Nejdůležitější lidé zákaznického servisu jsou zaměstnanci s minimálními pravomocemi.
  • Očekávání zákazníků jsou dnes vyšší než kdy dříve.

 


 

ŘEŠENÍ

Umožněte manažerům osvojit si dovednosti
a postupy potřebné pro koučování týmu

Loajalita zákazníků


Úkolem lídra týmu, který je v přímém kontaktu se zákazníky, je inspirovat jej a učit, jak soustavně zvyšovat úroveň spokojenosti klientů. Pokud si manažeři osvojí potřebné know-how, dokáží r
ozvíjet s týmem klíčové principy loajality a efektivně pracovat se svými lidmi.

Tato metodika rozvoje loajality je vhodná jak pro externí, tak interní zákazníky, telefonní operátory, call centra, vedoucí provozoven, obchodní či servisní týmy a jiné společností v oblasti B2B i B2C. 

 

 

citaceKe svým zaměstnancům se chovejte vždy tak, jak chcete, aby se chovali k vašim nejlepším zákazníkům.
STEPHEN R. COVEY 


 
MATERIÁLY A NÁSTROJE 
Materiály pro účastníky
  • příručka pro lídry
  • pracovní karty
  • situační karty
  • příručka Jaký jste člověk?
  • přístup k videím a nástrojům usnadňujícím vedení týmových porad

 




 
DOPADY

Lídři budou svému týmu příkladem a dokážou jeho členy zapojit tak,
aby každá jejich interakce se zákazníkem přinášela  pozitivní zkušenost.

Manažeři se naučí:
  • Navázat upřímný vztah.
  • Empaticky naslouchat a komunikovat.
  • Ptát se, co zákazníci a zaměstnanci opravdu potřebují.
  • Zjišťovat, jak mohou pomoci, případně vyřešit problémy.
  • Dávat a přijímat konstruktivní zpětnou vazbu.
  • Inspirovat lidi k tomu, aby se dělili o své nejlepší nápady a myšlenky.
  • Efektivně vést týmová setkání zaměřená na loajalitu.

 


FORMA DODÁNÍ

 

 

 

Řešení vám rádi představíme a poskytneme časově omezený přístup do portálu

All Access Pass