0

Loajalita zákazníků

Na každém okamžiku záleží

NÁŠ PŘÍSTUP

Získejte si srdce lidí, kteří obsluhují vaše zákazníky 

Úspěšné firmy si zakládají na tom, aby poskytovaly svým zákazníkům vynikající služby – je to jejich konkurenční výhoda, díky níž se k nim klienti vracejí. Spokojenost zákazníků je totiž ze 70 % vytvářena přístupem obsluhujícího personálu. 

Jste tedy lídrem, který své lidi vede k tomu, aby zákazníkům poskytovali lepší servis než konkurence? A je takový přístup uplatňován napříč celou organizací? Ve společnosti FranklinCovey pomáháme lídrům týmů, které se starají o zákazníky, inspirovat, vyškolit a vést podřízené k tomu, aby uměli získat sympatie co největšího počtu zákazníků.

Za dva až tři roky dokážou naši klienti nadchnout o 5–10 % zákazníků více, což se výrazně podepisuje na jejich celkovém obratu a až desetkrát se jim vrátí investice vložená do řešení společnosti FranklinCovey.

Smyslem podnikání je získávat a udržet si zákazníka.

– PETER DRUCKER

V ČEM VÁM MŮŽEME POMOCI

Věrnost zákazníků je posilována s každou skvělou zkušeností

Leading Customer Loyalty

Seminář pro manažery týmů, jež jsou v přímém kontaktu se zákazníky, nabízí jedinečný přístup k budování loajality nejprve u zaměstnanců a poté u zákazníků.

Leading Customer Loyalty
Leading Customer Loyalty Zjistit více