Leading Customer Loyalty
Seminář pro manažery týmů, jež jsou v přímém kontaktu se zákazníky, nabízí jedinečný přístup k budování loajality nejprve u zaměstnanců a poté u zákazníků.
Na každém okamžiku záleží
Jste tedy lídrem, který své lidi vede k tomu, aby zákazníkům poskytovali lepší servis než konkurence? A je takový přístup uplatňován napříč celou organizací? Ve společnosti FranklinCovey pomáháme lídrům týmů, které se starají o zákazníky, inspirovat, vyškolit a vést podřízené k tomu, aby uměli získat sympatie co největšího počtu zákazníků.
Za dva až tři roky dokážou naši klienti nadchnout o 5–10 % zákazníků více, což se výrazně podepisuje na jejich celkovém obratu a až desetkrát se jim vrátí investice vložená do řešení společnosti FranklinCovey.
Seminář pro manažery týmů, jež jsou v přímém kontaktu se zákazníky, nabízí jedinečný přístup k budování loajality nejprve u zaměstnanců a poté u zákazníků.