0

6 klíčových kompetencí pro vedení týmu: obsah semináře

Seminář je sestaven z pečlivě vybraných osvědčených řešení FranklinCovey. Lídrům a začínajícím manažerům poskytne stěžejní dovednosti a nástroje pro práci s lidmi, k vedení i využívání jejich potenciálu a umožní jim v této náročné roli obstát. 

6KK_schema

Kompetence 1: Uvažujte jako lídr

Osvojte si efektivní způsob uvažování a jednání, abyste uměli úspěšně vést tým a dosahovat požadovaných výsledků.

Kompetence 2: Veďte pravidelná setkání ve dvou

Zvyšujte nasazení lidí ve svém týmu pomocí pravidelných setkání ve dvou. Snažte se pochopit, co lidi v týmu trápí, a pomáhejte jim s řešením problémů.

Kompetence 3: Slaďte svůj tým k dosažení výsledků

Vyjasněte, jaké jsou týmové cíle a výsledky, delegujte odpovědnost na ostatní v týmu a poskytujte jim k tomu odpovídající podporu.

Zpět na stránku semináře

Kompetence 4: Vytvářejte kulturu zpětné vazby

Nabízejte zpětnou vazbu a zvyšujte tak sebevědomí a kompetence lidí ve svém týmu. Zlepšujte také vlastní výkon pomocí zpětné vazby od ostatních.

Kompetence 5: Proveďte svůj tým změnou

Určete konkrétní kroky, které týmu pomohou projít změnou, urychlit ji a dosáhnout lepších výsledků.

Kompetence 6: Řiďte svůj čas a energii

Používejte týdenní plánování a soustřeďte se na nejdůležitější priority. Posilujte svou schopnost být efektivním lídrem s pomocí 5 zdrojů energie.