Co řešíte?
Pomáháme organizacím k výsledkům,
kterých by nebylo možné dosáhnout beze změny chování lidí.
Jaké jsou vaše výzvy?
Rozvoj lídrů a leadership
Naše programy rozvoje lídrů jsou založeny na nadčasových principech a na všech úrovních managementu se zaměřují na rozvoj charakteru a budování kompetencí nezbytných k vedení sebe sama i druhých lidí.
Realizace strategických cílů
Díky osvojeným principům realizace a zavedenému transformačnímu procesu se manažeři i řadoví zaměstnanci naučí rozpoznávat nejvyšší priority společnosti, definovat klíčové cíle svých týmů a přijmout zodpovědnost za jejich plnění.
Zvyšování produktivity
V oblasti produktivity rozvíjíme dovednosti, které jednotlivcům a týmům umožňují rozlišovat skutečné priority, soustředit se na ně, pracovat se stresem a vyhnout se vyhoření, efektivně komunikovat a realizovat středně velké i každodenní projekty.
Budování důvěry
Úroveň důvěry v organizaci zásadně ovlivňuje angažovanost zaměstnanců a má prokazatelný vliv na ekonomické výsledky. Její budování je proto klíčovou úlohou každého lídra. Seznámíme vás se způsoby, jak důvěru systematicky posilovat v rovině osobní i na úrovni týmů a celé organizace.
Zvyšování prodejní výkonnosti
Konzultativní prodejní proces je založen na principu pomoci klientovi uspět a je základem pro budování dlouhodobých obchodních vztahů. Lídrům umožňuje rozvíjet týmy po osobní i profesní stránce, což vede ke zvyšování motivace i výkonnosti a k dosahování prodejních cílů.
Loajalita zákazníků
Zaměřujeme se na rozvoj lídrů týmů, které se starají o zákazníky – jak mohou inspirovat, vyškolit a vést podřízené k tomu, aby dokázali nadchnout co největší počet zákazníků. Manažeři se naučí empaticky komunikovat, poskytovat zpětnou vazbu a zvyšovat zodpovědnost podřízených.