Víte, že nejúspěšnější firmy na světě jsou ty, ve kterých panuje vysoká míra důvěry?
Důvěra v organizaci zvyšuje zapojení i výkonnost lidí a usnadňuje dosahování klíčových cílů, zvyšuje rychlost a snižuje náklady. Nedůvěra přináší opak − vede ke snížení produktivity, zvyšování nákladů i k promarněným obchodním příležitostem.
Mezi nejčastější projevy nízké důvěry patří tyto problémy:
- špatná komunikace v týmu
- nesdílení informací
- byrokracie, nárůst schvalovacích kroků
- fluktuace
- špatné vztahy s partnery a dodavateli
- pasivní postoje zaměstnanců
- nefungující systém poskytování a přijímání zpětné vazby
Programy FranklinCovey zaměřené na zvyšování důvěryhodnosti a budování důvěry:
Leading at the Speed of Trust− Jak posílit důvěru v týmu, a zvýšit tak výkonnost organizace
Speed of Trust: základy − Jak zvýšit svou důvěryhodnost a budovat důvěru ve vztazích