0

Jak prosperovat v nepředvídatelné době?

Zdroje a nástroje, které vám pomohou provést tým
a organizaci turbulentním obdobím

Jak dosahovat výsledků v nepředvídatelné době?

4-discipliny-realizaceV časech, jaké nyní zažíváme, mají lídři v zásadě dvě možnosti. Mohou buďto zůstat paralyzováni a dovolit nejistotě, aby nabourala kulturu, zastavila výkonnost a výrazně zpomalila budoucí návrat k normálu, nebo přetaví strach v proaktivitu a zapojení, využijí období nejistoty k posilování důvěry a připraví lidi v organizaci na to, aby dokázali dosahovat lepších výsledků i s menšími zdroji.

Na této stránce naleznete zdroje a nástroje, které vás mohou posunout na cestě tímto turbulentním obdobím. Naším posláním je inspirovat jednotlivce a organizace k výjimečnosti a pomáhat jim využívat vlastní potenciál. Zde vám nabízíme tipy a nástroje vybrané z našich programů. Nechte se inspirovat.
Informace o virtuálních řešeních naleznete zde.

 

zapojení
Přetavte strach v zapojení
Vaší úlohou jako lídra je zapojit tým a provést jej změnou. 

Obavy, stres a nejistota snižují výkonnost, inovativnost a zapojení. Lidé se hůře soustředí na to, co je podstatné a co mohou ovlivnit. Cítíte se na to, abyste svůj tým provedli obdobím nejistot? Začněte nejprve u sebe.

8 způsobů jak zvldnout nejistotu

Osm tipů, jak lépe zvládat nejistotu

Jako manažer máte mít vše pod kontrolou.
Nenadálé zvraty na trhu, nejasné priority
nadřízeného, změnu firemní strategie,
dokonce i nejistoty podřízených.
NEJISTOTA je prostě nedílnou součástí
pracovního světa.

Okruh vlivu_zájmu

Soustřeďte se na to, co můžete ovlivnit.

Obzvláště dnes, kdy je tolik věcí mimo naši kontrolu. Co spadá do vašeho okruhu vlivu a čím se má smysl zabývat? Zamyslete se a stáhněte si v PDF

beach-daylight-female-157954

Jak nepodlehnout pandemii ani jiným obtížím a překážkám
Psychogiena nejen v době krize.  Zachovejte si i v současné situaci chladnou hlavu a zvládněte náročný běh všedních dnů.


FC_7H_coach_prvw_img_02

Zaregistrujte se k odběru video seriálu

(v angličtině)
Nechte se provést 7 Návyky a využijte nadčasové principy v každodenním životě

.

.



realizace
Zaměřte se na to skutečně nejdůležitější
Stěžejní je zúžit vaše zaměření na několik málo nejdůležitějších priorit, které budou mít největší dopad na výsledek.

Všichni v organizaci musí tyto priority znát a chápat, jak se promítají do jejich každodenní práce. Jasně formulované cíle, sladění a systém, které budou podporovat fokus na to nejdůležitější a vzájemnou zodpovědnost, vám umožní posun vpřed i v nejistých časech. Vědí všichni vaši lidé, jaké jsou klíčové priority organizace a jak oni přispívají k jejich plnění? Dokážou je propojit s každodenními úkoly?

 


Opřete se o čtyři principy realizace, které fungují. 

Nejtěžší věcí pro lídra je řídit strategii nebo plán, který vyžaduje změnu v chování lidí. V turbulentních časech je to ještě obtížnější. Naučte se klíčová chování, která umožňují lídrům a organizacím realizovat jejich nejdůležitější cíle. 

odpovědnost

Určete si skutečně nejdůležitější cíle.
Vědí všichni ve vašem týmu, jaké jsou jejich dvě až tři nejvyšší priority (wigy) a jak mají své úsilí směřovat k jejich naplnění?

Analyzér 80_20

80 % výsledku zařídí 20 % vašich aktivit. Soustředíte se na ty správné? Stáhněte si nástroj Analýza činností 80/20, pomůže vám vnést do procesů více strategie a zvýšit úspěšnost při dosahování výsledků. Stáhnout v PDF.


 
důvěraVíce důvěry znamená vyšší rychlost
Když zvýšíte důvěru v týmu či firmě, vše se zrychlí, vzroste zapojení a nasazení lidí a společně dokážete proplout vnitřní i vnější nejistotou.

V prostředí s nedostatkem důvěry se stupňuje napětí, rychlost se snižuje a náklady stoupají. Taková atmosféra zabíjí proaktivitu, omezuje ochotu inovovat a poskytovat službu zákazníkům. Najdou se u vás ostrůvky nedůvěry, které by vás mohly brzdit právě v období, kdy se to nejméně hodí?

Mám obavu, že zaměstnanci pracující na dálku nepracují
Mám obavu, že zaměstnanci pracující
na dálku ve skutečnosti nic nedělají

Zatímco se strachujete, zda lidé pracující
z domu skutečně pracují, je zase může
zneklidňovat, zda jim důvěřujete, 
že opravdu něco dělají. 

Postavte se realitě čelem

Postavte se realitě čelem
Podstatou skutečného leadershipu je důvěryhodnost lídra. Bez důvěry v lídra nebudu členové týmu ochotni vložit svou budoucnost v nejistých časech do jeho rukou. Důvěryhodný lídr umí čelit nepříjemné realitě. Co to znamená? 

Jednejte transparentně

Jednejte transparentně
V časech krize více než kdy jindy jednejte transparentně a lidé vás za to odmění důvěrou (a dobrým výkonem).

 

 



efektivita
Dosáhněte více s méně zdroji
Nyní více než kdy dříve potřebujete, aby vaši lidé byli efektivní a produktivní. Není čas plýtvat energií ani investovat zdroje do věcí, které nemají největší dopad na výsledky.

Mají vaši zaměstnanci, a zejména ti, co nyní pracují z domova, potřebné nástroje k tomu, aby svůj čas, pozornost a energii soustředili na úkoly, které budou mít největší vliv na dosažení cílů organizace?

Osm tip pro vedení na dálku

Osm tipů pro efektivnější
vedení lidí pracujících na dálku

Je přeci fér vést zaměstnance pracující
na dálku stejně jako ty v kanceláři.
Nebo ne? Ve skutečnosti je to spíš nefér.

Nástroj pro skryté zdroje_obrázek_edited 1

Jak hledat a nacházet skryté zdroje
V nepředvídatelných časech bývají dosavadní zdroje ohroženy. Může klesnout poptávka,  výroba nebo dodávky služeb, zhoršuje se cash flow, jednoduše začínají chybět zdroje. Jednou z možností je na takovou situaci nadávat, druhou a produktivnější je pokusit se najít zdroje nové, možná doposud skryté.
Stáhnout nástroj v PDF.

.remote meeting

Tipy pro vedení kvalitních porad na dálku

Vedení porad se skupinou zaměstnanců pracujících na dálku může být jednou z největších výzev, na které při spolupráci s kolegy mimo pracoviště narazíte. Nábízíme vám deset tipů, které vám pomohou udržet pozornost, zapojení a aktivitu účastníků.

 

Práce z domu

7 tipů, jak vybalancovat práci a osobní život, když se vám práce nastěhovala domů

V době, kdy vás okolnosti dohnaly k práci v provizorních podmínkách práce z domova nebo jste v období náhlých změn neustále na telefonu, možná zjišťujete, že domov přestal být útočištěm, kam se můžete uchýlit po pracovním dni plném stresu.


.

.

 



KONTAKTUJTE NÁS

 Jsme tu, abychom vám pomohli. Pokud zjistíte, že vám nebo vaší organizaci můžeme v této náročné době pomoci, kontaktujte nás.