0

Jak dosahovat předvídatelných výsledků

Stephen R. Covey – Bob Whitman a Breck England

Jedinou věcí, kterou si můžeme v byznysu být jisti, je nejistota.

S. R. Covey ve své nejnovější knize ukazuje, že existují organizace, které – bez ohledu na nejisté ekonomické podmínky – dosahují předvídatelných (a skvělých!) výsledků. 
 
Nová kniha autorského kolektivu v čele se S. R. Coveym pojednává o tom, jak mohou jak-dosahovat-predvidatelnych-vysledku-v-nepredvidatelnych-casech_1_fullorganizace – v časech dobrých i zlých – dosahovat očekávaných výsledků tím, že se za všech okolností budou řídit čtyřmi klíčovými principy, které se nemění a na něž se mohou spolehnout za všech okolností.

Předvídatelných výsledků v nepředvídatelné, turbulentní, chaotické době mohou dosahovat pouze firmy, které mají jednoduché a jasně formulované cíle propojené s jasnými úkoly, které vyvářejí atmosféru důvěry nejen ve svém týmu, ale i se všemi akcionáři a dalšími zájmovými skupinami. Firmy, které se zaměřují na dosahování vyšší hodnoty pro zákazníka a pomáhají lidem překonat strach a beznaděj.

 

Dr. Stephen R. Covey je mezinárodně respektovanou autoritou v oblasti vedení lidí, učitelem, autorem, konzultantem organizací, spoluzakladatelem a místopředsedou společnosti FranklinCovey. Je autorem knihy 7 návyků skutečně efektivních lidí, kterou Chief Executive Magazine zvolil nejvlivnější knihou z podnikatelského prostředí za posledních 100 let. Dosud se prodalo téměř 20 milionů výtisků a po 20 letech tento titul stále figuruje ve většině žebříčků nejprodávanějších knih.

Bob Whitman úspěšně působil jako prezident a jeden z ředitelů investiční společnosti Hampstead Group. K FranklinCovey se  připojil v lednu 2000, kdy se stal jejím prezidentem a generálním ředitelem. Vždy ho fascinovalo poslání firmy, které spočívá ve snaze pomáhat budovat skvělé a dlouho fungující společnosti. Úzce spolupracuje se stovkami klientů FranklinCovey z oblasti organizací, aby pochopil, v čem spočívá dosažení výjimečnosti. 

Breck England poskytuje konzultace především v oboru strategického plánování a komunikace. Mezi jeho klienty patří přední světové korporace. Za dvě dekády působení v pozici konzultanta pomohl některým z největších světových společností ve zvýšení jejich efektivity v oblasti vedení lidí a komunikačních procesů. Řídil projekty pro Fortune 50 od Švýcarska po Saúdskou Arábii.

Z anglického originálu The Predictable Results in Unpredictable Times přeložil Lumír Šarman. V roce 2010 vydalo nakladatelství Management Press ve spolupráci s FC Czech s.r.o., zastoupením FranklinCovey pro ČR a SR.

Vydáno ve spolupráci s nakladatelstvím Management Press.


Přejete si knihu koupit? Vstupte do e-shopu...