Jak dosahovat předvídatelných výsledků
Stephen R. Covey – Bob Whitman a Breck England
Jedinou věcí, kterou si můžeme v byznysu být jisti, je nejistota.

Předvídatelných výsledků v nepředvídatelné, turbulentní, chaotické době mohou dosahovat pouze firmy, které mají jednoduché a jasně formulované cíle propojené s jasnými úkoly, které vyvářejí atmosféru důvěry nejen ve svém týmu, ale i se všemi akcionáři a dalšími zájmovými skupinami. Firmy, které se zaměřují na dosahování vyšší hodnoty pro zákazníka a pomáhají lidem překonat strach a beznaděj.
Dr. Stephen R. Covey je mezinárodně respektovanou autoritou v oblasti vedení lidí, učitelem, autorem, konzultantem organizací, spoluzakladatelem a místopředsedou společnosti FranklinCovey. Je autorem knihy 7 návyků skutečně efektivních lidí, kterou Chief Executive Magazine zvolil nejvlivnější knihou z podnikatelského prostředí za posledních 100 let. Dosud se prodalo téměř 20 milionů výtisků a po 20 letech tento titul stále figuruje ve většině žebříčků nejprodávanějších knih.
Bob Whitman úspěšně působil jako prezident a jeden z ředitelů investiční společnosti Hampstead Group. K FranklinCovey se připojil v lednu 2000, kdy se stal jejím prezidentem a generálním ředitelem. Vždy ho fascinovalo poslání firmy, které spočívá ve snaze pomáhat budovat skvělé a dlouho fungující společnosti. Úzce spolupracuje se stovkami klientů FranklinCovey z oblasti organizací, aby pochopil, v čem spočívá dosažení výjimečnosti.
Breck England poskytuje konzultace především v oboru strategického plánování a komunikace. Mezi jeho klienty patří přední světové korporace. Za dvě dekády působení v pozici konzultanta pomohl některým z největších světových společností ve zvýšení jejich efektivity v oblasti vedení lidí a komunikačních procesů. Řídil projekty pro Fortune 50 od Švýcarska po Saúdskou Arábii.
Z anglického originálu The Predictable Results in Unpredictable Times přeložil Lumír Šarman. V roce 2010 vydalo nakladatelství Management Press ve spolupráci s FC Czech s.r.o., zastoupením FranklinCovey pro ČR a SR.
Vydáno ve spolupráci s nakladatelstvím Management Press.
Přejete si knihu koupit? Vstupte do e-shopu...