0

Je nám líto, ale v tomto termínu je kapacita již naplněna. Prosíme, vyberte si z dalších termínů.
Pokud není vypsán další termín, kontaktujte nás, a my Vás budeme včas informovat.

Na toto téma Vám také můžeme nabídnout nezávaznou individuální prezentaci.

INSPIRATIVNÍ SETKÁNÍ

Zapojte svůj tým a získejte si srdce každého zákazníka

Úkolem lídra týmu, který je v přímém kontaktu se zákazníky, je vést všechny jeho členy k tomu, aby usilovali o získávání věrnosti zákazníků. Mají vaši manažeři potřebné know-how a dovednosti k tomu, aby dokázali svůj tým inspirovat a učit? 

Připojte se k on-line setkání
a seznamíme vás:
  • s osvědčeným přístupem, jak získávat věrnost zákazníků a rozvíjet manažery, kteří pak systematicky učí a vedou své týmy 
  • s metodikou vhodnou pro zvyšování loajality jak u externích, tak interních zákazníků, u telefonních operátorů, call center, obchodních či servisních týmů a jiných společností v oblasti B2B i B2C
HOST SETKÁNÍ

David LeschO své zkušenosti se s vámi podělí David Lesch, výkonný ředitel společnosti AV MEDIA, a. s. - dodavatel moderních audiovizuálních řešení pro firmy, školy, veřejnou správu a eventy úspěšně působící na trhu více než 25 let.

 

  • Akci doporučujeme manažerům týmů, které působí v přímém kontaktu se zákazníky, jejich nadřízeným, HR a všem, kdo mají budování loajality v náplni své práce.
  • Nejedná se o seminář, ale o setkání, jehož smyslem je inspirace a výměna zkušeností.
  • Není určeno externím konzultantům a lektorům, ani poradenským a vzdělávacím firmám.
  • Účast je zdarma, počet míst je omezen.

Registrace zájemců

Pozn.: položky označené * jsou povinné.

čtyřiplusdevět=

V případě dotazů se obraťte na Vašeho Client Partnera nebo nás kontaktujte na adrese akce@franklincovey.cz.