Ve své knize překonává zažité stereotypy a ukazuje, že důvěra není pouze ctnost, ale je měřitelným faktorem, který ovlivňuje výkonnost a výši vynaložených nákladů a tím má prokazatelné dopady na ekonomické výsledky firem.
Problémy, které vznikají následkem nedůvěry, jako např. nízká úroveň komunikace, byrokracie nebo fluktuace, snižují produktivitu a zvyšují náklady. Vysoká důvěra naopak zvyšuje rychlost a snižuje náklady. Důvěra a rychlost, s níž ji dokážeme vytvořit, jsou stavebními kameny fungování všech oblastí profesního i soukromého života. Autor analyzuje proces vytváření důvěry a poskytuje návod, jak důvěru vzbudit, udržet si ji a dále prohlubovat.
Knihu z angličtiny přeložil Aleš Lisa, její audioverzi namluvil Daniel Dítě.
Délka nahrávky je 12hodin 50 minut.
Balení obsahuje jedno CD MP3.
Vydává FC Czech, s.r.o., zastoupení FranklinCovey pro ČR a SR, ve spolupráci se společností Lumeni, s.r.o.