0

Seriál pro lídry týmu

Priority na prvních 90 dnů v roli team lídra
27. ledna 2020
Číst více »

Priority na prvních 90 dnů v roli team lídra

Prvních 90 dnů vás prací zavalí. Pravděpodobně budete mít více úkolů a všichni budou požadovat váš čas naléhavěji než kdykoli předtím. Abyste se neztratili v chaosu, nastíníme vám čtyři priority, které jsme vybrali jako kritické pro každého manažera během jeho prvních 90 dnů. Využít můžete také náš Check-list prvních 90 dnů v nové roli.

Empaticky naslouchejte
4. prosince 2019
Číst více »

Empaticky naslouchejte

Stalo se vám, že jste za někým přišli rozčílení a dostalo se vám odpovědi typu: „A zkusil jsi ...?“ nebo „Myslím, že bys měl…“?  V takovou chvíli jste ale pravděpodobně ještě příliš pod vlivem emocí a nejste připraveni problém řešit. I kdyby to byly sebelepší rady, asi to není to, co jste chtěli slyšet, spíš jste „jen“ potřebovali být vyslechnuti.

Dovednosti pro lídry týmu (19): Jste unavení?
20. srpna 2018
Číst více »

Dovednosti pro lídry týmu (19): Jste unavení?

Naučte se nakládat s energií tak, abyste mohli odvádět dobrou práci.

Dovednosti pro lídry týmu (17): Jak řídit svůj čas
9. srpna 2018
Číst více »

Dovednosti pro lídry týmu (17): Jak řídit svůj čas

Většina lidí by chtěla mít více času. Otázka je, čím by ho naplnili? Pokud na to odpovíte něco ve smyslu více projektů, více rozptylujících žádostí od ostatních, více e-mailů, je to stejné, jako kdybyste problém s přeplněnou garáží řešili pořízením další, kterou zase zaplníte.

Dovednosti pro lídry týmu (15): Jak provést tým změnou?
19. července 2018
Číst více »

Dovednosti pro lídry týmu (15): Jak provést tým změnou?

Nestačí zaměstnancům tvrdit, že se mají změnit, nebo že plánovaná změna je potřeba. Je potřeba jim pomáhat, když to budou uskutečňovat.

Dovednosti pro lídry týmu (14): Jak s týmem komunikovat o změně
12. července 2018
Číst více »

Dovednosti pro lídry týmu (14): Jak s týmem komunikovat o změně

Změny ve společnosti, jako například propouštění či nové strategické iniciativy, jsou vždy náročné. A jsou takřka nemožné, pokud týmoví lídři – tedy nejen vrcholoví manažeři, kteří změny iniciují, ale i vy – tyto záležitosti lidem náležitě nevysvětlí, aby je pochopili, ztotožnili se s nimi a přijali je za své.

Dovednosti pro lídry týmu (12): Způsoby poskytování usměrňující – negativní zpětné vazby
1. července 2018
Číst více »

Dovednosti pro lídry týmu (12): Způsoby poskytování usměrňující – negativní zpětné vazby

Usměrňující zpětnou vazbou můžete dát najevo, že chování, které jste vypozorovali, nesplňuje vaše očekávání a byli byste rádi, kdyby je dotyčný člověk změnil.

1 | 2 | 3